
потреби другого роду (вторинн), як носять соцально - психологчний характер (потреби в поваз, влад, визнанн заслуг тощо).
потреби першого роду (первсн), як за свою сутнстю фзологчними (потреби в ж, сн тощо);
Психологя соцологя розглядають спонукання як поведнкове виявлення потреб, сконцентрованих на досягненн цлей.Потреба це особливий стан психки ндивда, усвдомлена ним незадоволенсть, вдчуття нестач (браку) чогось, вдображення невдповдност мж внутршнм станом зовншнми умовами.Потреби подляють на:
розумння того, як направити ц спонукання в русло досягнення цлей органзац.
усвдомлення того, що спонука працвника до прац;
Привести у дю органзовану систему для отримання необхдного результату можливо лише шляхом певного впливу на не управляючого органу або особи. Необхдн певн нструменти впливу на елементи системи, щоб вона почала сво функцонування. Одним з таких нструментв мотиваця. Для того, щоб ефективно рухатися до мети, кервник ма не тльки спланувати органзувати роботу, але й примусити людей виконувати згдно до опрацьованого плану.Мотиваця у широкому розумнн це процес спонукання працвникв до дяльност для досягнення цлей органзац.¶з цього визначення можна зробити висновок, що ефективна реалзаця функц мотивац потребу:
Теоря менеджменту - конспект лекцй
Мотиваця - Поняття сутнсть мотивац - Конспект лекцй: Теоря менеджменту
Комментариев нет:
Отправить комментарий